vrijdag 19 mei 2017

Een nieuwe rubiek op dit blog: 'Heb jij wel eens gehoord van ...'

Zoals je kunt lezen op de pagina 'Over André Manssen' blog ik 'vanaf de zijlijn' niet alleen over gratis webapps, freeware, tips & trucs, online lesmateriaal en allerlei 'ICT'-zaken die mogelijk geschikt voor het (basis)onderwijs, maar ook - zo nu en dan - over allerlei dingen en gebeurtenissen die ik interessant, leuk, mooi, opmerkelijk, onbenullig, de moeite waard, boeiend óf irritant vind.

Deze week ben ik begonnen met de rubiek 'Heb jij wel eens gehoord van ...', blogjes over zaken, dingen, gebeurtenissen en noem maar op die ik persoonlijk zo interessant vind dat ik mij er wat verder in verdiep. Een weerslag hiervan vind je dan terug in een blogpost. Of jij het ook interessant vindt, is natuurlijk een tweede 😏... Hoe dan ook: ik wil het graag delen.

Op dit blog zijn momenteel twee blogposts verschenen in deze 'rubriek'
Morgen (zaterdag) verschijnt de tweede blogpost in deze rubiek. Ook gelabeld als 'interessant'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten